PDA

View Full Version : NL .mobis te koop

GijsZePa
04-20-2008, 06:49 AM
Even mijn portfolio opschonen. Misschien dat er een paar tussen zitten waar jullie wel wat mee willen of kunnen. Ik wil niet dumpen (verleng ze gewoon een jaartje anders), maar kom gewoon niet toe aan ontwikkelen.

100 euro per stuk

litouwen.mobi
letland.mobi
oekraine.mobi
servie.mobi
dierentuin.mobi
dierentuinen.mobi
winterbanden.mobi

75 euro per stuk:

zwart.mobi
rechtspraak.mobi
jenever.mobi
genever.mobi
pretpark.mobi
sanne.mobi (nr 1 meisjesnaam in nl ....al jaren)

50 euro per stuk
bosnie.mobi
plukken.mobi (check plukken.nl)
maan.mobi

Hele pakket ? 750 euro...voor de liefhebber :)

Verlenging van 1 jaar krijg je van mij kado...(behalve bij aankoop hele pakket)

Betaling kan via paypal

Martin

HipHop.mobi
04-22-2008, 09:10 PM
netjes jammer dat je ze weg doe

GijsZePa
04-22-2008, 09:40 PM
netjes jammer dat je ze weg doe

Als ze niet verkocht worden, gaan ze niet weg. Ga niets dumpen..:)

Is dus kwestie van opschonen. Heb gewoon geen tijd om zal allemaal te ontwikkelen. Focus me op een paar mooie namen...

Maar zoals gezegd. Bij geen reactie renew ik ze gewoon weer een jaartje. Met de huidige dollarkoers is dat nu niet echt heel erg schokkend :)

Martin

Ozzie
04-23-2008, 08:55 PM
Hey Martin,

daar zitten wel een paar beauties tussen, zeg! Doe jij trouwens al het ontwikkelen zelf?

En heb je ook veel internationale mibis of richt jij je alleen op de Nederlandse markt?

Ozzie

GijsZePa
04-24-2008, 06:57 AM
Hey Martin,

daar zitten wel een paar beauties tussen, zeg! Doe jij trouwens al het ontwikkelen zelf?

En heb je ook veel internationale mibis of richt jij je alleen op de Nederlandse markt?

Ozzie

Hey Ozzie..

Ik doe het ontwikkelen zelf ja. Maar omdat ik me vooral richt op eigen grote projecten (en dus niet van die kleine sites met een beetje text) moet ik helaas een keuze maken. Ik heb wel wat internationale, maar die zijn op 1 hand te tellen en ook niet echt van goede kwaliteit. Beetje beginnersfout gemaakt (volledig op nl gefocusd, terwijl er nog genoeg engelse beauties te koop waren)..

Ciao...

Martin