PDA

View Full Version : Nieuw en groen

Ozzie
04-19-2008, 06:17 AM
Hallo,

Ik heb de laatste tijd hier een en ander bekeken en besloot ook een domeinnaam te registreren, waar raden jullie aan de Nederlandse mobi's te parkeren, hebben jullie daar tips over? Of misschien kunnen jullie sites aanraden?

Thanks,

Ozzie.

GijsZePa
04-19-2008, 08:57 AM
Hi Ozzie...welkom op mobility.mobi

Tja...parkeren. Ik parkeer mijn domeinen eigenlijk tegen beter weten. Die paar kruimels die ik er aan verdien zijn echt te verwaarlozen.
Als je into de .mobi domeinen gaat, dan ontkom je niet aan ontwikkelen...of je moet actief endusers gaan benaderen...
Voorlopig zal je er geen snee droog brood aan verdienen. Of je moet toevallig sex.mobi of iets dergelijks in je bezit hebben :)

Martin

Ozzie
04-19-2008, 01:49 PM
Hey martin,

Bedankt voor je warme welkom:)

Hier een paar voorbeelden wat ik aan domeinnamen heb gekocht:

mappen. mobi
biobrandstof.mobi
kerstkaarten.mobi
bezoeken.mobi
verenigdestaten.mobi

Wat vind je drvan? En heb je dan tips waar ik efficient de domeinen kan laten ontwikkelen?

Greetz,

Ozzie

GijsZePa
04-20-2008, 05:34 AM
Hoi Ozzie,

Je bent me zo te zien voorgeweest bij een paar leuke namen.
Biobrandstof en kerstkaarten heb ik zeker gecheckt :rolleyes2: en die andere zijn ook zeker de moeite waard.

Check hier (http://www.sedo.com/search/searchresult.php4) mijn portfolio. Tevens nog een paar bij namedrive staan. Veel landnamen als cambodja.mobi, Tunesie.mobi, slowakije.mobi ed...

Mocht je nog willen kopen. Ik heb nog wel een leuke voor je om van kerstkaarten een setje te maken :) (kerstmis.mobi)

Afijn...nogmaals welkom. Dit is de place to be als je into .mobi bent. IK ben zelf druk bezig met het ontwikkelen van accommodatie.mobi. Wordt een enorme site op het gebied van vakantieaccommodaties. Tevens (zie sig) al grote site gebouwd op het gebied van autogegevens (voor klant).

Er zitten trouwens behoorlijk wat Nederlanders op de site. Photoman, Gemulder, Binaryman, hiphop.mobi en moi zijn wel de meest actieve

Over het ontwikkelen. Er zijn hier wat developers die voor een goede prijs(dollar is erg gunstig) je site online zetten. (akc (http://www.apkc.net) , developmymobi (http://developmy.mobi/) om er maar een paar te noemen). Niet wereldschokkend duur. Tevens zou je de mobilesitegalore eens kunnen proberen om zelf zonder al te veel moeite wat te maken. Daarnaast bouw ik zelf ook leuke sites. Probleem met mij is echter dat ik nederlandse prijzen vraag (tja..moet ook leven), maar een man als akc (erg goede developer) woont in zuidamerika en kan dus vele lagere arbeidskosten rekenen.

Voor je mappen.mobi zou je bijvoorbeeld content bij Pilot (ander lid) kunnen regelen. Zo zie je maar...deze site bulkt van de members die weleens zeer handig kunnen zijn...

Gr,

Martin

Hey martin,

Bedankt voor je warme welkom:)

Hier een paar voorbeelden wat ik aan domeinnamen heb gekocht:

mappen. mobi
biobrandstof.mobi
kerstkaarten.mobi
bezoeken.mobi
verenigdestaten.mobi

Wat vind je drvan? En heb je dan tips waar ik efficient de domeinen kan laten ontwikkelen?

Greetz,

Ozzie