PDA

View Full Version : EVENEMENTEN.MOBI

GeMulder
11-25-2007, 08:02 PM
Zojuist de veiling gewonnen; zeer blij ermee!

photoman
11-25-2007, 10:39 PM
evenementen ja dat is zeker een goeie naam- gefeliciteerd! dat ie nog vrij was!?!

GijsZePa
11-26-2007, 08:15 AM
Begrijp ik...en dank Sedo maar...ik wilde er overheen gaan, maar mag niet meer dan op 1 domein bieden blijkbaar...:mad2:

Martin

GeMulder
11-26-2007, 09:41 AM
Begrijp ik...en dank Sedo maar...ik wilde er overheen gaan, maar mag niet meer dan op 1 domein bieden blijkbaar...:mad2:

Martin

Mijn maximum stond behoorlijk hoog voor deze Nederlandse topper; Dus troost je met de gedachte dat je het waarschijnlijk toch niet had gered;
Triest voor de verkoper want deze had veel meer moeten krijgen...

GijsZePa
11-26-2007, 09:46 AM
Mijn maximum stond behoorlijk hoog voor deze Nederlandse topper; Dus troost je met de gedachte dat je het waarschijnlijk toch niet had gered ...

Mmmm..haha..wat een kapsones zeg..:hmmmm2:

Pas maar op...want deze opmerking zou nog weleens prijsopdrijvend kunnen gaan werken...niet slim Gerard.

Martin

GeMulder
11-26-2007, 10:00 AM
Mmmm..haha..wat een kapsones zeg..:hmmmm2:

Pas maar op...want deze opmerking zou nog weleens prijsopdrijvend kunnen gaan werken...niet slim Gerard.

Martin

We zullen zien, Martin:boxing:

Zonder dollen, denk met evenementen.mobi mijn portefeuille compleet te hebben... of...:santaclaus:

GijsZePa
11-26-2007, 10:08 AM
..of...:santaclaus:

Die heb ik voor je hoor (kerstmis.mobi)...dus je mag bieden :embarassed:

Martin

photoman
11-26-2007, 10:30 AM
dus jullie beiden boden op dezelfde naam- ****!, Mag ik eens vragen hoe veel ie voor ging?

GijsZePa
11-26-2007, 10:36 AM
dus jullie beiden boden op dezelfde naam- ****!, Mag ik eens vragen hoe veel ie voor ging?

Dat wil je niet weten...ik kon niet bieden omdat ik al andere biedingen heb lopen. GeMulder had hem dus voor het astronomische bedrag van....70 dollar..

Ongelooflijk maar waar.

Baal er verschrikkelijk van :frown:

Martin

photoman
11-26-2007, 10:45 AM
Wat stom dat je niet op meer namen tegelijker tijd kon bieden!, tja "you win some en you loose some he"!