PDA

View Full Version : Borreltje doen ?

GijsZePa
05-14-2008, 01:47 PM
Wordt het niet eens tijd dat wij Nederlandse .mobi developers/investeerders eens wat nader kennis met elkaar maken? We zitten nu al maanden achtereen onze berichtjes op dit forum te posten, maar eigenlijk weten we geen van allen wie we zijn..

Wie weet wat voor lukratieve business we nog voor elkaar kunnen betekenen.

Just a thought..

Martin

GeMulder
05-14-2008, 04:49 PM
Wordt het niet eens tijd dat wij Nederlandse .mobi developers/investeerders eens wat nader kennis met elkaar maken? We zitten nu al maanden achtereen onze berichtjes op dit forum te posten, maar eigenlijk weten we geen van allen wie we zijn..

Wie weet wat voor lukratieve business we nog voor elkaar kunnen betekenen.

Just a thought..

Martin

Goed idee, Martin

Organiseer maar iets, ik ben aanwezig!

HipHop.mobi
05-14-2008, 06:24 PM
bitterballen;)

GijsZePa
05-23-2008, 06:31 PM
Als er 4 of meer personen interesse hebben, dan regel ik wel wat. Beetje centraal (Utrecht ofzo ?)

Lijkt me ok om te kijken welke gekken er nog meer denken dat het ooit wat wordt met dat .mobi :)

Martin

Ozzie
05-26-2008, 07:57 AM
Hey!

Net terug uit Tunesie, lag in de zon te chillen en te brainstormen, wat namen bedacht, onder andere trafficrules.mobi, gekocht, weer een erbij.

Zag dit mailtje, lijkt me leuk om af te spreken. ben weliswaar nog niet zo lang actief, maar onder de quote hierboven: "welke gekken er denken dat het ooit wat wordt met dat .mobi" schaar ik mij wel so count me in!

Ozzie.